Această primă anchetă asupra aşteptărilor şi atitudinilor studenţilor faţă de introducerea mijloacelor multimedia, are ca obiectiv situarea contextelor particulare ale fiecărei instituţii partenere, înainte de introducerea acestor mijloace, urmând să se realizeze apoi o evaluare în funcţie de fiecare realitate locală.
În cadrul fazelor de evaluare ce vor urma, vom fi astfel capabili să determinăm diferenţele de apreciere a mijloacelor, în funcţie de atitudinile şi aşteptările diferite, specifice fiecărei ţări. Vom putea, de asemenea, să determinăm eventualele influenţe asupra aprecierii mijloacelor didactice, determinate de:
Vom putea, de asemenea, să corelăm dinamica aprecierii utilizării mijloacelor didactice, în funcţie de tipurile de aşteptări şi atitudini particulare exprimate în cadrul acestei prime anchete.
Acest aspect al studiului va fi apoi aprofundat, cu ajutorul unei metode calitative, respectiv prin interviuri individuale, pentru a determina mai precis dinamica utilizării mijloacelor multimedia.
În continuare, sinteza va prezenta, ţară cu ţară, tendinţele principale în ceea ce priveşte diferenţele şi asemănările eşantioanelor de studenţi chestionaţi.
Transferaţi de aici versiunea imprimabilă (versiunea lungă - FR).