e-Learning in electrical engineering

Prima fază a evaluării: aşteptările studenţilor

5. Aşteptări faţă de mijloacele didactice multimedia

 

5.2. Aşteptări la nivel pedagogic

"Cred că aceasta îmi va spori competenţele"

   

"Cred că aceasta îmi va permite să înţeleg mai bine"

   

"Cred că aceasta îmi va permite să învăţ mai uşor"

   

"Cred că aceasta va fi utilă mai ales studenţilor cu cele mai bune rezultate la această disciplină"

   

"Cred că aceasta va fi utilă mai ales studenţilor cu cele mai slabe rezultate la această disciplină"

Rezultatele în raport cu media generală a ţărilor

 

UCL

UCv

IST

HEI

"Cred că aceasta îmi va spori competenţele"

-

++

+

--

"Cred că aceasta îmi va permite să înţeleg mai bine"

-

+

=

--

"Cred că aceasta îmi va permite să învăţ mai uşor"

-

+

=

-

"Cred că aceasta va fi utilă mai ales studenţilor cu cele mai bune rezultate la această disciplină"

-

+

=

-

"Cred că aceasta va fi utilă mai ales studenţilor cu cele mai slabe rezultate la această disciplină"

-

=

+

=

 

În general, studenţii chestionaţi, consideră că mijloacele multimedia le vor furniza un ajutor pedagogic. Sunt totuşi, indecişi, în ceea ce priveşte categoria de studenţi care va fi ajutată mai mult: cei mai buni, sau cei cu rezultatele cele mai slabe.

Studenţii belgieni şi francezi sunt mai puţin convinşi decât ceilalţi, că aceste mijloace le vor da un sprijin pedagogic. Studenţii români sunt cei mai convinşi de acest lucru.

începutul paginii

Responsabil site: Damien Grenier | Realizare: Sophie Labrique | © e-lee.net
Ultima actualizare: 30 septembrie 2005 | Responsabil versiunea română: Sergiu Ivanov