Evaluarea de catre studenti a cadrelor didactice: 16-31 mai 2024
In perioada 16 - 31 mai 2024 este deschisa sesiunea de evaluare de catre studenti a cadrelor didactice.
Studentii din toti anii de studiu de la licenta si master sunt rugati sa completeze chestionarele de evaluare a cadrelor didactice, accesand link-ul:
https://chestionar.ucv.ro
Autentificarea studentilor se face folosind codul primit la Facultate.
Dupa autentificare se deschide o pagina cu disciplinele din planul de învatamant. Se selecteaza din lista fiecare disciplina si cadrul didactic aferent, dupa care se trece, efectiv, la completarea chestionarului de evaluare a cadrului didactic respectiv. Dupa completarea integrala a chestionarului, acesta se salveaza accesând butonul „Salvare formular” si se continua in acelasi mod pentru fiecare disciplina in parte.
Facultatea de Inginerie Electrica va asigura ca raspunsurile dumneavoastra la chestionare sunt confidentiale.
Procesul de evaluare are drept scop cunoasterea perceptiei studentilor cu privire la calitatea activitatii prestate de personalul didactic
Fiecare cadru didactic este evaluat semestrial, in vederea cunoasterii performantelor sale didactice asa cum sunt ele percepute de catre studentii cu care a interactionat pe parcursul semestrului.
Prin informatiile culese in procesul de evaluare a cadrelor didactice de catre studenti se vor urmari cu precadere aspectele deontologiei profesionale, privind cresterea continua a calitatii activitatii didactice a persoanei evaluate:
- Rezultatele acestui proces de evaluare vor servi la aprecierea eficientei transferului de cunostinte si crearii de competente studentilor ca beneficiari directi ai serviciilor de învatamant.
- Evaluarea se bazeaza pe prezumtia de onestitate, respect reciproc intre toti participantii la procesul de evaluare.
- Evaluarea presupune cunoasterea activitatii cadrului didactic de catre student, ca urmare a experientelor educationale comune.
- Evaluarea se realizeaza de catre studenti in conditii de anonimat, iar cadrele didactice evaluate nu au acces direct sau indirect la identitatea evaluatorilor.
- Sunt interzise orice actiuni care ar putea manipula, conditiona sau influenta, direct sau indirect, studentii in libera exprimare a opiniilor lor.