Referitor la acordarea BURSELOR SOCIALE/AJUTOR SOCIAL OCAZIONAL, pentru sem.II, anul univ.2021/2022, vă comunicăm următoarele:
- Dosarele pentru obținerea bursei sociale/ajutor social ocazional, pentru semestrul II, anul universitar 2021/2022, se vor transmite on-line, până la data de 25 februarie 2022, la secretariatul facultății (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.).
Facultatea de Inginerie Electrică organizează sesiune de licenţă şi disertaţie în perioada 21-27.02.2022.
Absolvenții studiilor universitare de licenţă şi de master pot susţine Examenul de diplomă, respectiv Disertaţie, în sesiunea februarie 2022.
Proiectele de diploma, respectiv disertațiile, în format PDF, însoțite de toate actele de mai jos se vor depune on-line la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Dragi studenți,
În perioada 20-24.01.2022 si 14-20.02.2022 se deschide sesiunea de evaluare de către studenți a cadrelor didactice. Studenții din toți anii de studiu de la licență și master sunt rugați să completeze chestionarele de evaluare a cadrelor didactice, accesând link-ul: https://chestionar.ucv.ro/
Studenții înmatriculați în anul II, anul universitar 2021/2022, la toate programele de Master, sunt obligați să depună diploma de Inginer/diploma de licență și suplimentul la diplomă, în original, la secretariat până la data de 15 decembrie 2021. În situația în care studenții nu depun originalele actelor de studii vor fi trecuți la taxă conform Regulamentului în vigoare.
Studenții din anul I, se pot prezenta la secretariat (în incinta INCESA), în timpul programului de lucru (între orele 12.30 și 14.30, de luni până joi), în vederea ridicării carnetelor de student și legitimațiilor de student pentru reducere transport precum și a contractelor de studii.
Studenții vor avea asupra lor cartea de identitate.
ÎNCEPÂND CU DATA DE 11.11.2021, LISTELE CU STUDENȚII BENEFICIARI DE BURSE PENTRU SEMESTRUL I, ANUL UNIVERSITAR 2021/2022, SUNT DEFINITIVE.
STUDENȚII BURSIERI CARE NU AU BENEFICIAT ANTERIOR DE BURSĂ SAU NU MAI AU ACELAȘI CONT TREBUIE SĂ TRIMITĂ UN EXTRAS DE CONT DE LA UNA DIN BĂNCILE AGREATE DE UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA (BRD, ING, BCR, REIFFEISEN), LA ADRESA DE MAIL: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Pe extras se va trece obligatoriu CNP și Facultatea de Inginerie Electrică.