IE IE

Sidebar

  • Acasă
  • Admitere
    • Licență (ciclul I)
      • Informații Admitere Licență
      • Metodologie Licență
      • Anunțuri Admitere Licență
    • Master (ciclul II)
      • Informații Admitere Master
      • Metodologie Master
      • Tematică Master
      • Anunțuri Admitere Master
    • Doctoral (ciclul III)
      • Informații Doctorat
    • Alte
    • Întrebări frecvente
    • Facilități oferite
    • De ce noi?
  • Despre noi
    • Istoric
    • Sep
    • Structura
      • Decanat
      • Biroul Consiliului Facultății
      • Consiliul Facultății
      • Secretariat
      • Baza Materială
    • Departamente
      • Inginerie Electrică, Energetică și Aerospațială
      • Electromecanică, Mediu și Informatică Aplicată
    • Localizare
    • Relații cu Mediul Preuniversitar
    • Documente
    • Concursuri în derulare
  • Educație
    • t1
    • Programe de Studii
      • Planuri de învățământ
    • Licență
      • Inginerie Electrică
        • Electromecanică
        • Inginerie Electrică și Calculatoare
        • Informatică Aplicată în Inginerie Electrică
        • Electromecanică IFR (Învățămând cu Frecvență Redusă)
      • Ingineria Mediului
        • Ingineria și Protecția Mediului în Industrie
      • Inginerie Energetică
        • Ingineria Sistemelor Electroenergetice
      • Inginerie Aerospațială, Autovehicule, Transporturi
        • Echipamente și Instalații de Aviație
    • Master
      • Inginerie Aerospațială
        • Sisteme Complexe pentru Inginerie Aerospațială
      • Inginerie Electrică
        • Calitatea Energiei și Compatibilitate Electromagnetică în Sisteme Electrice
        • Inginerie Electrică Aplicată în Protecția și Managementul Mediului
        • Sisteme Electromecanice Complexe
        • Advanced Electrical Systems
      • Inginerie Energetică
        • Sisteme Energetice Informatizate
    • t2
    • Asigurarea Calității
    • Laboratoare
  • Studenți
    • Codul Studentului
    • Ghidul Studentului
    • Structura Anului Universitar
    • Regulamente, metodologii, proceduri
    • Avizier Secretariat
    • Licență și Disertație
      • Susținere Licență
      • Anunțuri Licență
      • Susținere Disertație
      • Anunțuri Master
    • OSPEC - Organizația Studenților Politehniști Profil Electric Craiova
    • Link-uri utile
      • IE / Student
      • Formulare utile
      • Orar
    • Campus
      • Bibliotecă
  • Cercetare
    • Domenii și Direcții de cercetare
    • Centre de Cercetare
    • Proiecte de Cercetare
    • Manifestări Științifice
      • ICATE
      • SIELMEN
      • ELSES
    • Publicații Științifice
  • Școala Doctorală
  • Formare continuă
    • Autorizare Electricieni
  • Relații Internaționale
  • Relații cu Mediul Economic
    • Oferte Angajare
    • Stagii de practica / internship
  • Contact
Facultatea de Inginerie Electrica
0 1 2 3 4 5 6 7

Acte necesare master

Empty
  •  Tipărire 
Detalii
Master
Acte necesare înscrierii - Master
Creat: 17 Mai 2022
Accesări: 3830

Acte necesare inscrierii la studiile universitare de Master

Dosarul de înscriere on-line va conține următoarele documente în format electronic:

a.1. diploma de bacalaureat şi foaia matricolă (pentru diplomele însoţite de foaia matricolă) sau diplomă echivalentă acesteia

a.2. diploma de licenţă, sau dacă aceasta nu a fost încă emisă de către facultatea candidatului, se poate încărca o adeverinţă tip din care să rezulte absolvirea şi promovarea examenului de licență, menţionându-se media generală de la licență şi mediile obţinute în anii de facultate, termenul de valabilitate şi faptul că nu a fost eliberată diploma

a.3. suplimentul la diploma de licenţă sau foaia matricolă. Pentru candidații care au absolvit facultatea în sesiunea IULIE 2024, se acceptă adeverința eliberată de la secretariat

a.4. certificatul de naştere

a.5. cartea de identitate

a.6. certificatul de căsătorie (în cazul în care candidatul și-a schimbat numele în urma căsătoriei)

a.7. declaraţie pe proprie răspundere că nu a mai beneficiat de şcolarizare subvenţionată de la buget (DOC, PDF)

a.8. adeverinţă medicală tip M.S. (eliberată de cabinetele medicale şcolare, dispensarele teritoriale, dispensarele de întreprindere sau medicul de familie) care să ateste faptul că persoanei care urmează să se înscrie la studii i se permite accesul la studii în colectivitate, că nu suferă de boli contagioase ori alte afecțiuni incompatibile cu viitoarea profesie. Candidaţii cu afecţiuni cronice vor prezenta adeverinţe medicale vizate de comisiile medicale judeţene de orientare şcolară şi profesională. În adeverinţele respective se va menţiona în mod expres gradul deficienţelor, în funcţie de localizarea acestora, conform criteriilor medicale de orientare şcolară şi profesională, din ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 428/1989. Nedeclararea acestor afecţiuni atrage după sine consecinţele instituţionale în vigoare.

a.9. dovada achitării taxei de admitere (înscriere). Plata se poate face:

  • Prin portalul web EvStud (evstud.ucv.ro), cu cardul bancar
  • Numerar la Casieria universității (Str. Libertăţii, nr. 19, Complex Agronomie, Căminul 4) - Plata în numerar la casieria universităţii, a taxei de înscriere la concursul de admitere, se poate efectua DOAR DUPĂ crearea dosarului electronic de înscriere
  • Prin internet banking în contul RO48BRDE170SV46910431700

Valoarea unică a taxei de înscriere la nivelul facultății este de 200 lei (pentru orice domeniu de studii ales și indiferent de numărul de domenii alese).

a.10. acte doveditoare pentru candidaţii care solicită scutirea de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere (copii legalizate după certificatele de deces ale părinţilor, în cazul celor orfani de ambii părinţi; adeverinţe eliberate de Centrele de plasament, în cazul candidaților proveniți din aceste instituții; adeverințe eliberate de Universitatea din Craiova sau de alte instituții de învățământ pentru salariații ai căror copii solicită scutirea de taxă, conform legii; dovada de la Casa de Pensii pentru candidații cu părinți pensionari, foste cadre didactice sau didactice auxiliare);

a.11. pentru candidaţii de etnie rromă, adeverinţă din care să rezulte că persoana în cauză este de etnie rromă, eliberată de o organizaţie legal constituită;

Nota: Fiecare document scanat și încarcat pe platforma on-line va avea semnatura candidatului și mențiunea "copie conform cu originalul”.

   Dosarul de înscriere în format fizic

Dosarul de înscriere în format fizic se depune la Facultatea la care a fost admis candidatul în perioada 19-27.07.2024 și va conţine:

b.1. diploma de bacalaureat şi foaia matricolă (pentru diplomele însoţite de foaia matricolă) sau diplomă echivalentă acesteia, în original

b.2. diploma de licenţă, sau dacă aceasta nu a fost încă emisă de către facultatea candidatului, se poate încărca o adeverinţă tip, în original

b.3. suplimentul la diploma de licenţă sau foaia matricolă. Pentru candidații care au absolvit facultatea în sesiunea IULIE 2024, se acceptă adeverința eliberată de la secretariat, în original

b.4. certificatul de naştere, în copie xerox și original

b.5. cartea de identitate, în copie xerox și original

b.6. certificatul de căsătorie (în cazul în care candidatul și-a schimbat numele în urma căsătoriei), în copie xerox și original

b.7. declaraţie pe proprie răspundere că nu a mai beneficiat de şcolarizare subvenţionată de la buget (DOC, PDF), în original

b.8. adeverinţa medicală tip M.S., în original

b.9. acte doveditoare pentru candidaţii care solicită scutirea de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere, în original (daca este cazul);

b.10. două fotografii 3/4 pentru constituirea dosarului;

b.11. fişa de înscriere (completata online, se descarca deja completată de pe platforma https://evstud.ucv.ro);

b.12. contractul de studii, va fi semnat la inmatriculare în doua exemplare;

b.13. dovada achitarii taxei de înmatriculare, de 100 lei, se va folosi una dintre modalitatile de plata:

  • Prin portalul web EvStud (evstud.ucv.ro), cu cardul bancar
  • Numerar la Casieria universității (Str. Libertăţii, nr. 19, Complex Agronomie, Căminul 4)
  • Prin internet banking în contul RO48BRDE170SV46910431700

b.14. pentru candidaţii de etnie rromă, adeverinţă din care să rezulte că persoana în cauză este de etnie rromă, eliberată de o organizaţie legal constituită

OBS. Toate documentele se pun intr-un DOSAR PLIC din carton.

Copertă dosar (DOC, PDF)

 

Reabilitare și modernizare spații de învățământ corpurile C,D,E si F

anunt proiect DEF

Articole recente

  • Metodologie admitere master
  • Admitere Master sesiunea Iulie 2025
  • Admitere Licenta sesiunea Iulie 2025
  • In atentia studentilor din anii terminali, ciclurile de studii de licentă si master, promoţia 2025
  • Anunt EURO 200
  • Tabere studentesti
  • PRACTICĂ – SERVICIUL DE TELECOMUNICAȚII SPECIALE (STS)
  • În atenția studenților anului II
  • Prezentare flux de productie Continental
  • ȘCOALA DE VARĂ 2025 – Bialystok University of Technology (Polonia)
  • SESIUNEA NATIONALA A CERCURILOR STIINTIFICE STUDENTESTI 2025
  • Comisii si calendar finalizare studii
  • ANUNȚ IMPORTANT PENTRU STUDENȚII DIN ANUL TERMINAL
  • CONCURS DE SELECȚIE ERASMUS-BIP APRILIE 2025
  • Continental - Sibiu
Bootstrap is a front-end framework of Twitter, Inc. Code licensed under Apache License v2.0. Font Awesome font licensed under SIL OFL 1.1.