e-Learning in electrical engineering

Faza a II-a a evaluării: studenţi UCL

1. Eşantion

1.1. Distribuţia pe ani de studii

Aşteptări

Groupe

Anul de studii

Tematica

Data

n

UCL, Louvain-la-Neuve, Belgia

2

3

Maşini electr.

feb. 2004

65

 

 

4

Maşini electr.

feb. 2004

23

 

 

 

 

Total :

88

 

 

 

 

 

 

Evaluare

   

 

   

UCL, Louvain-la-Neuve, Belgia

2

3

Maşini electr.

iunie 2004

74

 

 

4

Maşini electr.

iunie 2004

26

 

 

 

 

Total :

100

Eşantionul este compus în proporţie de 9/10 din băieţi.
Diferenţele între numărul de studenţi ce au răspuns la cele două chestionări, din februarie şi iunie 2004, se datorează datelor utilizate. În iunie, chestionarea a fost realizată la ieşirea de la examen, asigurându-se astfel o participare maximală. De notat totuşi că, studenţii au completat chestionareledupă examen, dar înainte de a cunoaşte rezultatele.

(începutul paginii)

1.2. Nivelul de reuşită la examen

Acest criteriu are o anumtă imortanţă pentru analizarea rezultatelor, deoarece unul din obiectivele prioritare ale promotorilor de la UCL este acela de a permite studenţilor cu rezultate mai slabe (respectiv cei care nu au luat examenul), să înţeleagă mai bine materia, prin utilizarea acestor mijloace multimedia.
Studenţii au fost împărţiţi în 5 categorii de note.

Note

anul 3

anul 4

< 10

15% din studenţi

23% din studenţi

10-12

12% din studenţi

35% din studenţi

12-14

26% din studenţi

19% din studenţi

14-16

32% din studenţi

11,5% din studenţi

> 16

15% din studenţi

11,5% din studenţi

Observaţie: În Belgia, notarea se face pe o scară între 0 şi 20

De notat că, pentru a promova un an de studii, la UCL, studenţii trebuie, în mod normal, să aibă media mai mare decât 12 şi nici o notă mai mică decât 10.
* Proporţia studenţilor de care nu reuşesc să promoveze în anul 4 este mai mare decât cea corespunzătoare studenţilor din anul 3 (58% faţă de 27%). Studenţii de anul 4 au totuşi posibilitatea să "recupereze", prin includerea în nota finală, a evaluării unui proiect ce cuprinde o parte din materia predată la curs.
* Să notăm că, proporţional, fetele ratează examenul în pondere mai mare decât băieţii (18% faţă de 11%).

(începutul paginii)

Site coordinator: Damien Grenier | Realization: Sophie Labrique | © e-lee.net
Last update: 2005, September, 30 | Translation: Sergiu Ivanov