Subliniem că, toţi studenţii, de la toate secţiile, susceptibili de a utiliza modulele multimedia, şi-au exprimat aşteptările faţă de aceste mijloace, răspunzând la un chestionar, în cursul lunilor februarie şi martie 2004. Prezentarea anchetei şi colectarea chestionarelor au fost efectuate de către evaluatorul independent. Această activitate s-a desfăşurat cu fiecare grup de studenţi, în sălile de curs ale diferitelor universităţi implicate. Confidenţialitatea răspunsurilor individuale a fost garantată şi, de asemenea, libera alegere a studenţilor de a participa la anchetă.
Deoarece modulele au fost dezvoltate şi implementate mai lent decât estimau promotorii, ele nefiind disponibile decât, în mare parte, doar în franceză în perioada februarie-iunie 2004, evaluarea completă nu a fost efectuată decât la UCL, în iunie şi septembrie 2004.
Într-o primă etapă (abordarea cantitativă), toţi studenţii susceptibili de a fi utilizat modulele, au fost invitaţi să răspundă la un chestionar de evaluare (iunie 2004). Reamintim că acete chestionare (de aşteptări şi de evaluare) sunt confidenţiale şi anonime; totuşi, fiecare student se identifică pe chestionar cu ajutorul unui cod de 4 litere (identice pentru fiecare chestionar), astfel încât evaluatorul independent să poată selecta eşantioanele pentru interviurile individuale, prin nominalizarea codurilor studenţilor cu care doreşte să desfăşoare interviurile.
Într-o a doua etapă (abordarea calitativă) (septembrie 2004), evaluatorul s-a întâlnit cu 10 studenţi, selectaţi după analiza rezultatelor cantitative, în cadrul unor interviuri individuale (+/- 1 oră fiecare), în scopul aprofundării şi precizării evaluării modulelor..
Transferaţi de aici versiunea imprimabilă (FR).