Începând cu data de 18 mai 2020, odată cu ridicarea stării de urgență și intrarea în starea de alertă, se începe programul de lucru cu publicul. Având în vedere necesitatea instituirii unor măsuri de prevenire și control a răspândirii COVID-19 și pentru o bună desfășurare a activității cu studenții și publicul, vă comunicăm următoarele:

 

  • activitatea cu studentii și publicul se va desfășura cu preponderență electronic/telefonic;
  • orice solicitare (eliberare adeverințe de student, copii după actele din dosarul de student, adeverințe pentru dosarul de pensie, foi matricole, ridicări de dosare după absolvire sau exmatriculare, etc.) se va efectua pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. sau la telefoanele 0251.436.447 și 0251.435.255
  • pentru activitățile care nu se pot desfășura electronic și este necesară deplasarea solicitanților (ex. ridicarea actelor de studii din dosarul personal pentru studenții exmatriculați), aceștia vor fi primiți pe bază de programare pe email sau telefonic. Data și ora programării vor fi comunicate, pe mail sau telefonic, în funcție de modul de programare, în termen de maxim 1zi lucrătoare de la primirea solicitării de programare, pentru programările pe mail și pe loc pentru programările telefonice;
  • accesul în clădire pentru rezolvarea problemei se va permite doar solicitantului care are programare (acesta nu va fi însoțit de alte persoane);
  • solicitantul va purta obligatoriu mănuși și mască de protecție.